Drugi odcinek podcastu Talks For Good dla NGO bierze na tapet komunikację. Dużo o LinkedInie, a jeszcze więcej o strategii, bez której ani rusz w codziennej komunikacji organizacji i marki osobistej. Bonus odcinka — raport Instytutu Dobrej Komunikacji 100 #nonprofitPL na LinkedIn: https://bit.ly/raportIDK
Dowiesz się:
- jakie emocje, cele i strategie towarzyszą komunikacji nastawionej na pomaganie,
- na jakich platformach warto być,
- na czym polegają kampanie społeczne w biznesie,
- jak zacząć efektywnie działać na LinkedIn,
- jak robić employer advocacy w organizacjach pozarządowych,
- jak budować markę osobistą a jak społeczność organizacji w social mediach,
- jakie są największe społeczności NGO na LinedInie — Raport 100 #nonprofitPL na LinkedIn Instytutu Dobrej Komunikacji
- na czym polega współpraca agencji kreatywnej z NGO,
- co warto przeczytać o komunikacji.
🐉 Prowadzącym odcinka jest Jacek Olejarz
⚫️ Anna Orzech — szefowa kolektywu Láska nebeská, z którym współpracuje z licznymi organizacjami pozarządowymi. Prezeska Instytutu Dobrej Komunikacji. Doradza i szkoli w zakresie komunikacji internetowej, employer brandingu w NGO i nowych technologii w działaniach HR. Wieloletnia digital managerka i dyrektorka komunikacji Fundacji WOŚP. Z III sektorem związana od dwudziestu lat. Od 2010 roku, dzięki seminarium The New Media in the Middle East na Uniwersytecie Karola w Pradze fascynuje się wpływem nowych mediów na zmiany społeczne i działania społeczne.
Zobacz na Youtube:
Podsłuchaj na Spotify: